-
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest status mojego zamówienia?
Możesz zobaczyć status i historię zamówień poprzez zalogowanie się do Konta Klienta. Aby obserwować zamówienie na bieżąco, możesz również kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, oraz w soboty od godziny 9:00 do 12:00, wyłączajac dni ustawowo wolne od pracy. Zadzwoń pod numer telefonu: 08001124173 lub wyślij wiadomość na adres: obslugaklienta@cs.clinique.com.pl
-
Zwrot produktów
W przypadku, gdy nie jesteś w pełni zadowolona/y z zakupów dokonanych w sklepie internetowym Clinique, możesz zwrócić nam niewykorzystaną część zakupów, a my prześlemy na Twoje konto wartość zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu kupionego za pośrednictwem serwisu Clinique.com, kliknij tutaj w celu uzyskania dokładnych wskazówek.
-
Wysyłka zagranicę
Przykro nam, ale w tej chwili Clinique.com.pl nie jest w stanie przyjmować zamówień, które byłyby rozliczane lub wysyłane do miejsc znajdujących się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Przepraszamy za tę niedogodność. Prowadzimy internetowy sklep Clinique w wielu krajach. Znajdź adres sklepu w swoim kraju za pomocą lokalizatora sklepów.
-
Zmiana lub anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem 08001124173 w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Postaramy się uwzględnić Twoją prośbę. Niestety w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia jego modyfikacja lub anulowanie nie jest możliwe.
-
W jaki sposób mogę uzyskać skład [listę składników] danego produktu?
Produkty Clinique są w 100% testowane alergologicznie i są bezzapachowe. Jeśli chciałabyś/chciałbyś uzyskać informacje nt. konkretnych produktów lub składników, skontaktuj się z Działem Komunikacji z Klientem (info@clinique.com.pl) lub kliknij na Porady dot. urody / produktów na stronie Kontakt, a następnie wybierz opcję "Informacje o składnikach”.
-
Dlaczego mój ulubiony produkt nie jest już dostępny? Czy mogę go jeszcze kupić?
Decyzje na temat zaprzestania produkcji lub wprowadzenia produktu czy objętości podejmowane są w odpowiedzi na preferencje konsumentów i modele dokonywania zakupów w całym kraju. Pomożemy Ci dobrać nowy alternatywny produkt. Aby uzyskać pomoc w znalezieniu wycofanego ze sprzedaży produktu, skontaktuj się z centralą firmy dzwoniąc pod numer 1-800-216-7173 w godz. 9.00-16.00 czasu wschodniego od poniedziałku do piątku w dni robocze. .
-
Dostęp do informacji przekazywanych Clinique
Szanujemy Twoją prywatność. Przekazywane nam informacje nie będą przekazywane żadnym osobom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapoznaj się z naszymi zasadami polityki prywatności.
-
Filtry antyspamowe i ISP
Dostawca usług internetowych (ISP) lub odbiorca poczty elektronicznej może stosować filtry blokujące odbiór maili, a to może mieć wpływ na odbiór maili wysyłanych przez sklep internetowy Clinique. Jeśli tak się właśnie dzieje, prosimy skontaktować się z działem pomocy obsługującym Twój program pocztowy lub skontaktować się bezpośrednio z ISP w celu redukcji lub usunięcia ustawień filtrujących lub blokujących odbiór maili. Dzięki temu będziesz mogła/mógł otrzymywać korespondencję od sklepu internetowego Clinique. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 1-800-419-4041.
Jeśli dostawcą jest AOL:
- Jeśli dostawcą jest AOL:
- Kliknij ikonę „Dodaj do adresów”
- Nazwa i adres mailowy z wiadomości mailowej są wstępnie określone w wyskakującym okienku Dodaj kontakt. Zweryfikuj informacje w tych polach pod kątem ich poprawności.
- Kliknij „Zachowaj”.
Jeśli dostawcą jest Yahoo:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij link „Dodaj do książki adresowej” po prawej stronie.
- Adres zostanie automatycznie dodany do książki adresowej Yahoo!.
Jeśli dostawcą jest Hotmail:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adres(y)” u góry nagłówka komunikatu.
Jeśli dostawcą jest MSN:
- Otwórz wiadomość mailową.
- Kliknij „Zachowaj Adresy” po prawej stronie.
- Zaznacz pole znajdujące się obok adresu, który chcesz zachować. Dane kontaktowe mogą być również modyfikowane.
- Kliknij „Zachowaj”.
-
Czy mogę otrzymać próbki produktów?
Niestety próbki kosmetyków nie są powszechnie dystrybuowane. Próbki dostępne są okresowo w trakcie obowiązywania ofert specjalnych oraz przy realizacji zamówienia online. Jeśli nie jesteś pewna/pewien, które produkty są dla Ciebie odpowiednie, skorzystaj z porad i rekomendacji naszych ekspertów. Wejdź na czat z konsultantką Clinique Online.
-
Testy na zwierzętach
W Estée Lauder Companies bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Korzystamy z najnowszych badań bezpieczeństwa, nieuwzględniających zwierząt i badań na ochotnikach, aby dostarczać produkty najwyższej jakości naszym klientom. Nie przeprowadzamy testów na zwierzętach, ani też nie zlecamy innym osobom ani firmom przeprowadzania testów na zwierzętach w swoim imieniu, poza przypadkami, w których wymaga tego prawo.
Jesteśmy dumni z bycia jedną z pierwszych firm kosmetycznych, które dowiodły, że bezpieczne kosmetyki mogą powstawać poprzez metody nieuwzględniające testowania na zwierzętach. Jednakże w niektórych krajach prawo nadal wymaga, by potwierdzić bezpieczeństwo składników oraz produktów kosmetycznych.
Estée Lauder Companies oraz wszystkie nasze marki pozostają zaangażowanie w inicjatywy dążące do eliminacji testów na zwierzętach na całym świecie. Uważamy, że badania na zwierzętach nie powinny być potrzebne do potwierdzania bezpieczeństwa składników i produktów kosmetycznych. Ponadto, globalnie wspieramy alternatywne rozwiązania oraz eliminację testów bezpieczeństwa.
-
Gdzie mogę kupić produkty Clinique?
Produkty Clinique na stronie clinique.com.pl są dostępne wyłącznie dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej. Aby znaleźć sklep w Twojej okolicy, poszukaj sklepu w zakładce Znajdź sklep. Jeśli nie mieszkasz w Polsce sprawdź, czy produkty Clinique są dostępne w Twoim kraju.
-
Makijaż ślubny i na specjalne okazje
Clinique oferuje konsultacje we wszystkich salonach Clinique. Dają Ci one możliwość współpracy z profesjonalnymi, przeszkolonymi konsultantkami Clinique. Jeśli wolisz, możesz wysłać do nas maila, nasz ekspert prześle Ci mailem porady i wskazówki na tę specjalną okazję.
-
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Przejdź do formularza, zadzwoń pod bezpłatny numer telefonu 08001124173 lub skontaktuj się z nami bezpośrednio wysyłając maila. -
Zakupy online
-
Status zamówienia
Możesz sprawdzać status swoich najnowszych zamówień na stronie Śledzenie zamówienia. Aby sprawdzić status zamówienia, kliknij na link do Śledzenia zamówienia i zaloguj się do Konta Klienta. Aby śledzić status zamówienia na stronie internetowej przewoźnika, kliknij na numer referencyjny przesyłki.
*Uwaga: informacje na temat przesyłki mogą być dostępne do 24 godzin od wysyłki zamówienia.
-
Anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem 08001124173 w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Postaramy się uwzględnić Twoją prośbę. Niestety w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia jego modyfikacja lub anulowanie nie jest możliwe.
Czasami zdarza się, że zamówienie lub jego część zostaje z różnych przyczyn anulowane. Niektóre z tych powodów to:
- Niedostępność produktu (produktów).
- Trudności w przetwarzaniu danych dotyczących zapłaty.
- Przesyłka nie może zostać dostarczona pod podany adres.
- Takie zamówienie zostało już złożone.
- Zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę.
- Przekroczono limit zakupów.
W przypadku odrzucenia zamówienia, nie zostaniesz obciążona/y kosztami produktów, które zostały anulowane. W przypadku pytań dotyczących anulowanego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta pod numerem 800-121-4969 lub kontakt mailowy.
-
Jak kupować online?
Witamy w sklepie internetowym Clinique. Dokonywanie w nim zakupów jest łatwe, wygodne i bezpiecznie. Należy po prostu wybrać produkt, który chcesz kupić i postępować zgodnie z podanymi niżej wskazówkami:
Krok pierwszy:
Najedź myszką na zdjęcie produktu i kliknij opcję KUP TERAZ. Wybierz odpowiedni odcień, objętość / wielkość lub formułę, a następnie kliknij opcję „Dodaj do koszyka”.W celu uzyskania dodatkowych informacji o produktach, obejrzenia video w jaki sposób je stosować oraz wyświetlenia powiązanych linków, kliknij w nazwę produktu lub zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami. Na stronie zawierającej szczegółowe informacje na temat danego artykułu należy wybrać opcję „Dodaj do koszyka”, aby umieścić wybrany artykuł w koszyku zakupowym.
Krok drugi:
Po zakończeniu zakupów, kliknij w ikonę z koszykiem znajdującą się na każdej stronie lub kliknij opcję „Przejdź do kasy”, która wyświetli się każdorazowo po dodaniu artykułu do koszyka wraz ze szczegółowymi informacjami na temat tego artykułu.
Postępuj zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie, aby przejść przez proces finalizacji zamówienia. Pamiętaj, że możesz zmienić zawartość koszyka, w tym ilość artykułów (maksymalnie 4 sztuki danego artykułu) w trakcie finalizacji zamówienia przed kliknięciem opcji „Złóż zamówienie”.W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, przejdź do Polityki dot. maksymalnej ilości zakupów.
Krok trzeci:
Po złożeniu zamówienia wyświetli się strona z "Podziękowaniem" potwierdzająca otrzymanie przez nas Twojego zamówienia. Krótko po złożeniu zamówieniu wyślemy również mail potwierdzający otrzymanie przez nas Twojego zamówienia. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin od jego złożenia, prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 800-121-4969 lub mailowo w celu uzyskania pomocy.W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących składania zamówienia lub w celu uzyskania informacji na temat wcześniej złożonego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta Clinique Online pod numerem 800-121-4969 lub o kontakt za pomocą zakładki "Kontakt". Prosimy przygotuj numer zamówienia, co ułatwi obsługę.
ZAWARTOŚĆ KOSZYKA
W celu wyświetlenia zawartości Koszyka, wybranej ilości każdego artykułu oraz kosztu zakupów, kliknij ikonę koszyka. Ta opcja pozwala również na usunięcie artykułów lub zmianę ich zamawianej ilości.USUWANIE ARTYKUŁÓW Z KOSZYKA
Aby usunąć jakiś artykuł z Koszyka, należy po prostu przejść do opcji „Zawartość koszyka” i wybrać opcję „Usuń artykuł” znajdującą się pod nazwą produktu. Artykuł zostanie usunięty z Koszyka. -
Optymalne ustawienia kolorów online
Naszą stronę najlepiej przeglądać korzystając z programu Internet Explorer 6 i późniejszych wersji, Firefox 2.0 i późniejszych wersji, z minimalną rozdzielczością ekranu: 1024 x 768. Uwaga: w zależności od ustawień, monitory różnie wyświetlają kolory.
Jeżeli masz pytanie o konkretne kolory, wyślij do nas mail. Z przyjemnością przekażemy Ci wszelkie dostępne informacje dodatkowe.
-
Bezpieczne zakupy online
W Clinique Online rozumiemy jak ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo. Podczas procesu składania zamówienia w sklepie internetowym Clinique, kodujemy Twoje dane korzystając z technologii kodowania Secure Socket Layer (SSL). Jest to jak do tej pory najbardziej zaawansowana technika ochrony konsumentów dokonujących zakupów online. Zapewniamy, że Twoje zamówienie zostanie złożone w sposób bezpieczny. Stosujemy zatwierdzone przez rząd oprogramowanie do kodowania. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat oprogramowania do kodowania SSL należy skorzystać z następującego linka:
http://compnetworking.about.com/cs/securityssl/g/bldef_ssl.htm?terms=ssl
Abyśmy mogli zastosować techniki kodowania, Twoja przeglądarka musi posiadać protokół SSL. Oprogramowanie to posiadają następujące przeglądarki:
- Internet Explorer 6.0 i wyższe wersje
- Mozilla Firefox 2.0.4 i wyższe wersje
- Safari 2.0.4 i wyższe wersje
-
Dostępność artykułów
Chwilowy brak artykułów w magazynie / Artykuły zaległe
Jeśli dany produkt jest chwilowo niedostępny w naszym magazynie, otrzymasz powiadomienie mailowe wraz z informacją o spodziewanym terminie wysyłki zaległego towaru. Zaległe artykuły wysyłane są niezwłocznie jak tylko staną się znowu dostępne. Zapewniamy, że nie zostaniesz obciążona/y żadnymi płatnościami do czasu wysyłki produktów. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny chcesz anulować taki artykuł przed jego wysyłką, skontaktuj się z nami pod numerem 08001124173. Z przyjemnością Ci pomożemy.Produkty w przedsprzedaży
Produkty w przedsprzedaży są artykułami, które nie znajdują się jeszcze w magazynie, ale które są dostępne na naszej stronie internetowej na zamówienie. Wysyłka artykułów przedsprzedażowych odbywa się w chwili, gdy staną się one dostępne. Zostaniesz zawiadomiona/y o statusie artykułów przedsprzedażowych w formie mailowych aktualizacji i potwierdzenia. Zapewniamy, że nie zostaniesz obciążona/y płatnościami za żaden z artykułów do chwili ich wysyłki.Uwaga: dokładny termin dostawy zamówienia zależy od wybranej metody dostawy.
-
Zasady polityki dot. maksymalnej ilości zakupów
Z żalem informujemy, że musimy ograniczać ilość zamawianych produktów do maksymalnie sześciu (4) sztuk danego artykułu i maksymalnej wartości zamówienia w wysokości 4,000 zł na osobę. W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 08001124173 lub kontakt za pomocą zakładki Kontakt. Z przyjemnością Ci pomożemy.
-
Kody promocyjne / rabatowe
REALIZACJA KODÓW RABATOWYCH. Należy po prostu wprowadzić kod rabatowy w pole oznaczone „Kod rabatowy” podczas procesu finalizacji zamówienia. Po zaakceptowaniu kodu rabatowego, rabat wyświetli się na stronie „Weryfikacja zamówienia”.
Uwaga: kody rabatowe rozróżniają wielkie i małe litery i należy je wprowadzać dokładnie w takiej formie, w jakiej zostały podane. Do jednego zamówienia można wykorzystać tylko jeden kod rabatowy.
-
Podatek obrotowy
Zgodnie z przepisami prawa jesteśmy zobowiązani do pobrania podatku obrotowego w przypadku zamówień wysyłanych do następujących stanów: AL, AZ, CA, CO, CT, DC, FL, GA, HI, IL, IN, LA, KS, KY, MA, MD, ME, MI, MN, MO, NC, NJ, NM, NV, NY, OH, OK, PA, RI, TN, TX, VA, VT, WA, WI oraz do wszystkich prowincji na terenie Kanady i jej terytoriów. Podatek zostanie oszacowany w stosunku do łącznej wartości zakupów*, w tym opłat manipulacyjnych / za dostawę (jeśli dotyczy) oraz za usługę pakowania na prezent. W przypadku pytań dotyczących podatku obrotowego, prosimy o Kontakt.
*Zakupy opłacane z wykorzystaniem karty upominkowej Clinique lub karty eGift podlegają obowiązującemu podatkowi obrotowemu. Podatku tego nie pobiera się przy zakupie karty upominkowej Clinique i karty eGift.
-
Formy płatności
Akceptujemy poniższe metody płatności:
- Karty kredytowe oraz debetowe (Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron)
- Płatność przy odbiorze
- Płatność za pośrednictwem systemu PayPal
Ważna informacja:
• Dla Twojego bezpieczeństwa - w przypadku zapłaty kartą kredytową, imię i nazwisko oraz adres podany dla celów rozliczeń musi być zgodny z imieniem i nazwiskiem oraz danymi podanymi na karcie kredytowej, za pomocą której dokonano zapłaty. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, które nie spełnia tych kryteriów. -
Payment authorization holds
Jeśli składasz zamówienie przy użyciu karty kredytowej lub debetowej, na Twoim koncie zaksięgowane zostaną dwie transakcje.
1. Bank wystawiający kartę płatniczą zatrzyma środki pieniężne na rachunku w wysokości dokonanych zakupów w chwili autoryzacji zamówienia. Ta czynność rezerwuje środki na dokonanie zapłaty.
2. Zostaniesz następnie obciążona/y kwotą zamówienia, co spowoduje usunięcie środków z rachunku. Kwota obciążenia może różnić się od kwoty zatrzymanej przy autoryzacji zamówienia jeśli przed wysyłką dokonasz jego zmiany lub anulowania.W przypadku anulowania zamówienia, kwota zatrzymana przy autoryzacji zamówienia zostanie zwolniona przez bank wystawiający kartę. Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zwolnienia takiej kwoty, należy skontaktować się z bankiem. Ponieważ taki proces ma inną formę w każdym banku, nie jesteśmy niestety w stanie pomóc przy nim.
-
Usługa automatycznej dostawy
Skorzystaj z automatycznej dostawy wielu z ulubionych produktów Clinique! Artykuły, które mogą być dostarczone w ramach tej usługi pojawiają się w Koszyku z adnotacją "Usługa automatycznej dostawy" wraz z menu, które po rozwinięciu umożliwi Ci wybór odpowiedniego harmonogramu dostaw: co 30 dni, 45 dni, 60 dni, 75 dni, 90 dni lub 120 dni.
Aby aktywować usługę automatycznej dostawy tego artykułu, określ harmonogram dostaw danego produktu wybierając go z menu przy danym artykule. Wybrane produkty zostaną automatycznie wysłane do Ciebie w wybranych odstępach czasowych. Nie określono minimalnej ilości produktów, które musisz zamówić, a w każdej chwili przed wysyłką możesz z tej usługi zrezygnować. Jako dodatkową korzyść zapewniamy BEZPŁATNĄ standardową dostawę każdej przesyłki w ramach usługi automatyczne dostawy od clinique.com.
Po przygotowaniu zamówienia do realizacji otrzymasz powiadomienie mailem. Po kilku dniach, zamówienie zostanie wysłane na podany adres do dostawy a Twoja karta kredytowa zostanie obciążona. Wysyłka zamówienia i obciążenie karty zostanie potwierdzone drugim mailem.
Po pierwszej dostawie, możesz zrezygnować z dostaw lub zmienić ich częstotliwość. Musisz to zrobić przed przekazaniem zamówienia do wysyłki. Aby zrezygnować lub zmienić usługę automatycznej dostawy, kliknij na Pokaż / Edytuj artykuły do automatycznej dostawy na Koncie na clinique.com. Uwaga: data dostawy musi przypadać na co najmniej 2 dni robocze od danego dnia.
-
Zamówienia
-
Jaki jest status mojego zamówienia?
Możesz zobaczyć status i historię zamówień poprzez zalogowanie się do Konta Klienta.
Aby obserwować zamówienie na bieżąco, możesz również kontaktować się z nami od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od godziny 9:00 do 12:00, wyłączajac dni ustawowo wolne od pracy, dzwoniąc pod numer telefonu: 08001124173 lub wysyłając wiadomość na adres: obslugaklienta@cs.clinique.com.pl.
-
Termin realizacji zamówienia
W większości zamówienia realizowane są w ciągu 3 - 4 dni roboczych (okres realizacji zamówienia nie obejmuje sobót i niedziel).
Zamówienia złożone w sobotę lub niedzielę będą realizowane w poniedziałek.Realizacja i wysyłka zamówień odbywa się jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych).
Obecnie nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres rozliczeniowy lub adres dostawy poza Polską.
Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, wszystkie zamówienia podlegają autoryzacji banku. Realizowane i dostarczane będą wyłącznie zamówienia autoryzowane przez bank.
-
Pytania dotyczące zamówień
"Możesz sprawdzać status swoich najnowszych zamówień na stronie Status zamówienia. Jest to najprostszy i najszybszy sposób uzyskania najbardziej aktualnych informacji o zamówieniu.
Klikając Status zamówienia zostaniesz poproszona/y o zalogowanie się poprzez podanie adresu email i hasła. Na stronie zawierającej podsumowanie zamówienia znajdziesz szczegółowe informacje o bieżących i poprzednich zamówieniach. W przypadku, gdy zamówienie zostało wysłane, wyświetlony zostanie odpowiedni numer referencyjny przesyłki UPS. Aby śledzić status dostawy zamówienia na stronie internetowej przewoźnika, kliknij na numer referencyjny przesyłki. Uwaga: przewoźnik umieszcza informacje na temat przesyłki do 24 godzin od wysyłki zamówienia."
-
Czat na żywo
Masz pytanie dotyczące zamówienia? Nasi przedstawiciele służą pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, oraz w soboty od godziny 9:00 do 12:00, wyłączajac dni ustawowo wolne od pracy. Zadzwoń pod numer telefonu: 08001124173 lub wyślij wiadomość na adres: obslugaklienta@cs.clinique.com.pl
-
Anulowanie zamówienia
Jeśli chcesz anulować zamówienie online po jego złożeniu, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem 08001124173. W zależności od momentu realizacji zamówienia postaramy się uwzględnić Twoją prośbę.
Czasami zdarza się, że zamówienie lub jego część zostaje z różnych przyczyn odrzucone przez nasz system. Niektóre z tych powodów to:
- Niedostępność produktu (produktów).
- Trudności w przetwarzaniu danych dotyczących zapłaty.
- Przesyłka nie może zostać dostarczona pod podany adres.
- Takie zamówienie zostało już złożone.
- Zamówienie zostało anulowane na Twoją prośbę.
W przypadku odrzucenia zamówienia, otrzymasz zawiadomienie mailem wyjaśniające przyczynę jego anulowania. Nie zostaniesz obciążona/y kosztami produktów, które zostały anulowane. W przypadku, gdy będziesz zainteresowana/y złożeniem nowego zamówienia lub masz pytania dotyczące anulowanego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta Clinique Online pod numerem 800-121-4969 lub kontakt mailowy.
-
Zwrot produktów
-
Clinique Online Satysfakcja Gwarantowana
Jeśli z jakiś przyczyn nie jesteś zadowolona/y z zakupów w sklepie internetowym Clinique, możesz dokonać zwrotu nieużywanej części tych produktów i uzyskać zwrot pieniędzy. Akceptujemy zwrot produktów zakupionych wyłącznie w sklepie internetowym clinique.com.pl. W przypadku, gdy masz pytania lub potrzebujesz pomocy odnośnie zwrotu produktów, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 800-702-099.
-
W jaki sposób można dokonać zwrotu lub wymiany produktu?
W przypadku, gdy chcesz dokonać zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym Clinique, postępuj zgodnie z podanymi poniżej wskazówkami:
• Wypełnij część "Zwrot" na fakturze (dołączonej do Twojego zamówienia) i umieść ją w opakowaniu ze zwracanymi artykułami. Zachowaj kopię faktury dla siebie. W przypadku zwrotu upominku, zaznacz pole "Zwrot upominku" na odwrocie faktury.
• Dla Twojej wygody, na fakturze umieściliśmy naklejkę z adresem zwrotnym, którą należy przykleić na opakowaniu ze zwracanymi artykułami. W przypadku braku naklejki z adresem, wszystkie zwroty należy kierować na adres:Estee Lauder (Poland) Sp. z o.o.
Poleczki 35A
02-822 Warszawa
• Dla bezpieczeństwa i szybkiej dostawy, wyślij zwracane towary za pomocą ubezpieczonej usługi UPS Ground?. Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubienie przesyłek zawierających zwroty w transporcie. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
• W przypadku otrzymania uszkodzonych produktów, przejdź do sekcji Artykuły uszkodzone
• Procedura rozpatrzenia zwrotu trwa 7-10 dni roboczych.
Zwrot towarów zostanie rozpatrzony bezzwłocznie, zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od ich otrzymania. Po rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz maila z potwierdzeniem.W przypadku pytań dotyczących zwrotu produktów, zadzwoń pod numer 800-121-4969 lub wyślij maila na adres obslugaklienta@cs.clinique.com.pl .
-
Damaged Items
When your order arrives, please inspect the carton for any damage that may have occurred during shipment. It is normal for the shipping carton to show some wear, however, if damage occurred to the item(s) in your shipment, please contact us immediately at 1-800-419-4041.
Please provide the order number along with your email address and phone number for fastest service. To assure prompt resolution, please retain the shipping box, packing materials and the damaged items for inspection by the carrier.
-
Dostawa
-
Wysyłka i dostawa
Wysyłka i dostawa
KOSZTY I OPCJE DOSTAWY
ZAMÓWIENIA OD 119,00 ZŁ DOSTARCZAMY BEZPŁATNIE.
Dostawa kurierem pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Koszt:
Zamówienia poniżej 119,00 zł: 9,90 zł
Zamówienia od 119,00 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna)
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną w trakcie procesu składania zamówienia.
Zamówienia są realizowane i dostarczane jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, sobót i niedziel). Do realizacji zamówień złożonych w sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy przystąpimy następnego dnia roboczego.
Nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres skrytki pocztowej lub adres poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wspomniane powyżej terminy realizacji dostawy są orientacyjne. Zamówienia mogą być realizowane w jednej lub wielu dostawach.
Podczas przyjmowania dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie paczki. Do zamówienia dołączone są odpowiednie dokumenty, które umożliwią Państwu zwrot lub reklamację.
W przypadku gdy kurier nie zastanie odbiorcy zamówienia lub osoby upoważnionej do jego odebrania pod wskazanym adresem, w skrzynce pocztowej zostanie pozostawione awizo z informacjami na temat możliwości odebrania przesyłki.
Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego w procesie zakupu niepoprawnych danych adresowych.
-
Konto
-
Informacje ogólne
-
Informacje o firmie
Spółka Clinique Laboratories, LLC. jest jednym z wiodących na świecie producentów i sprzedawców prestiżowych produktów służących do pielęgnacji skóry i makijażu, jak i zapachów.
Marka Clinique powstała w 1968 roku oferując produkty do pielęgnacji skóry i makijażu. Wszystkie nasze produkty są testowane alergologicznie i w 100% bezzapachowe. Nasze produkty zostały zaprojektowane z myślą o wszystkich rodzajach skóry i indywidualnych potrzebach. Do opracowania produktów wykorzystuje się badania i profesjonalną wiedzę wiodących dermatologów. Produkty Clinique do pielęgnacji skóry są wprowadzane na rynek jako część Programu 3 Kroków: Oczyszczaj, Złuszczaj, Nawilżaj.
Clinique Laboratories, LLC.
Siedziba główna
767 Fifth Avenue
New York, N.Y. 10153
1-866-707-2100Produkty Clinique dostępne są w dobrych sklepach i sklepach specjalistycznych.
Aby znaleźć najbliższy punkt sprzedaży Clinique, wejdź w zakładkę Znajdź sklep.
Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej firmy przejdź do strony ELCompanies.com.
You are currently signed in as: csr signout |
Session open for : Reset customer |